LA FESTA DE LA CASTANYADA

Ja fa anys que celebrem la festa de la castanyada al pati amb les famílies i és tot un èxit! És una bona excusa per estar tots junts: les famílies i l'equip de mestres!

Com totes les festes primer cal preparar-la i donem les gràcies a les famílies que van venir al migdia a organitzar-ho!!!  Amb el que els infants van portar de casa, que aprofitem per agrair-ho, doncs vam distribuir-ho en diferents paradetes al pati. Durant la festa els infants amb la seva cartolina  podien anar a buscar a cada paradeta: els panellets, les castanyes, els fruits secs o la fruita.  També hi havia una fantàstica castanyera molt eixerida que animava la festa, la música que no pot faltar-hi, la Laura que maquillava i bon ambient!!!

Si voleu veure imatges cliqueu a la pestanya de Fotos i vídeos.  També agraïm a la la Sandrine que va fer unes fotografies fantàstiques i ens les ha passat, ja que durant les festes ens és difícil fer fotografies i no teníem material per mostrar-vos.

Gràcies a tothom per venir!!!