La visita a la Fundació Mona ha estat un èxit!!!

Per fi hem pogut anar-hi.

Quina feina tan fantàstica que fan!!!

Hem sabut que hi treballen des de la biologia, la psicologia i la salut.

Tot ben organitzat per millorar la vida dels primats que han tingut males experiències com la caça furtiva d'animals salvatges o l'explotació animal en publicitat, circs...

Des de l'escola Baixeras us volem felicitar i us volem donar les gràcies pel vostre treball.

SORTIDA A LA FUNDACIÓ MONA

Estem a punt de fer la sortida i gaudir-la al màxim!!!!

FEM PANELLETS

PER CELEBRAR LA CASTANYADA I LA FESTA DE TOTS SANTS

Avui hem fet la massa amb farina d'ametlla, sucre i una mica de patata bullida.

Després hem modelat els panellets i els hem acabat amb ametlla picada, coco, cacau i cirera confitada.

Per veure les fotos, heu de clicar a fotos i videos/ fotos 19-20/cicle inicial i fer clic a la imatge. Us hi esperem!!

ROBÒTICA

A TAC hem començat amb la robòtica!!!

CANVI CLIMÀTIC

Una nena de segon ha portat un  llibre de la Greta Thunberg, una jove estudiant activista que ha impulsat un moviment per lluitar contra el canvi climàtic.

FUNDACIÓ MONA

Estem organitzant una sortida a la Fundació Mona.

Hem trucat per telèfon. Hem acordat que hi anirem el 10 d'octubre.

Anirem en autocar a Riudellots de la Selva, a Girona.

SETMANA DE LA MOBILITAT

Hem començat el curs participant en la Setmana Europea de la Mobilitat Sostenible.

Des de Camí Escolar, Espai amic hem organitzat un munt de jocs i activitats al carrer Sots Tinent Navarro.

Estem fent una prova pilot conjuntament amb l'Ajuntament de Barcelona. Amb una mica de sort, realitzaran alguna intervenció i faran el carrer més ambable per als vianants definitivament. Les persones podran passar caminant, com diu el lema de la Setmana Europea de la Mobilitat: CAMINA AMB NOSALTRES!

Benvingudes i benvinguts al curs 19-20!!!

Estem molt emocionades d'iniciar aquest nou curs amb les nenes i els nens de cicle inicial. D'aquesta manera, us deixem un petit tastet de fotografies amb algunes activitats que hem fet avui.

Heu de fer clic en fotos i videos, fotos curs 19-20, cicle inicial

Telèfon 93 3105295