Projecte anglès

Des del seminari d'anglès de ciutat vella i juntament amb altres escoles del barri hem realitzat un projecte descrivint un país que cada grup ha triat.

Un cop fet, hem creat un kahoot amb preguntes relacionades amb el vídeo.

Aquí podeu veure els vídeos que hem creat i jugar als kahoots de tots els centres.

Projecte Comarques

El grup de 4t hem treballat les comarques de Catalunya.

Primer de tot hem creat els equips de treball.

Després hem vist uns vídeos on ens explicaven moltes coses sobre les comarques i cada equip ha triat  un tipus de comarques sobre els que volíem saber més coses.(comarques de plana, comarques de costa i comarques de muntanya)

Ens hem organitzat i hem cercat la informació.

Hem preparat un power point per explicar-ho a la resta de la classe.

Tots i totes hem vist les exposicions de la resta de companys i companyes. Ha estat molt interessant i ho hem fet molt bé!

Finalment hem fet grups de dos i de tres nens i nenes amb l'objectiu que decidir una comarca en concret.

Quan ja teníem la comarca triada hem cercat una sèrie de dades d'interès per explicar i publicar el següent vídeo!

Esperem que us agradi.

Per nosaltres ha estat una experiència molt emocionant enregistrar-nos en vídeo.

Sessió de robòtica

Els nens i les nenes de 4t hem fet un sessió de robòtica.. La Sara i en
Ruben del Pati Llimona ens han fet una proposta de treball molt
interessant: construir una figura amb LEGO mitjançant unes instruccions
molt detallades i després amb un programa hem pogut comprovar els moviments que podia fer.

Al final de la sessió hem fet una valoració del treball en grup i els dos monitors ens han felicitat!!!
visca el treball en equip!

Els nens i les nenes de 4t hem fet un sessió de robòtica.. La Sara i en
Ruben del Pati Llimona ens han fet una proposta de treball molt
interessant: construir una figura amb LEGO mitjançant unes instruccions

visca el treball en equip!