Breakout a 6è

L'últim dia de curs vam regalar als i les alumnes de sisè un breakoutedu.  L'activitat consistia en obrir una caixa que ens havíem trobat a l'entrada de l'escola tancada amb candau. S'haiven de seguir les pistes i el treball en equip era el més important.

Tots els grups van aconseguir trobar què hi havia a l'interiror de la caixa!!!!

1st group

2nd group

3rd group

PATRIMONIE'M L'ESCOLA

Els i les alumnes de 5è, vem anar al museu de l'escola per veure els quaderns de l'escola fa quasi 100 anys

El dia vint-i-dos de febrer els nens i nenes de sisè van visitar la necropolis de Barcino a  l'època romana.

Van fer unes quantes activitats i van veure diferents esquelets com el cap d'un cavall i una nena de tres anys...

Us convidem a anar-hi