Som escola pública catalana, inclusiva, laica i respectuosa amb la pluralitat.
Ens definim d’acord amb els principis de qualitat pedagògica, de direcció responsable, de dedicació i professionalitat docents, d’avaluació de rendiment de comptes, d’implicació de les famílies, de preservació de l’equitat, de cerca de l'excel·lència i de respecte a les idees i les creences de l’alumnat i de llurs famílies.
Volem que els i les alumnes aprenguin el valor de la solidaritat, l’empatia, la generositat, el companyerisme, el compromís i l’honestedat.
Que esdevinguin persones responsables, cíviques, flexibles, realistes, pràctiques, respectuoses, emprenedores, crítiques i que tinguin predisposició al diàleg i s'impliquin amb el seu entorn.
Treballem el foment de la pau i el respecte dels drets humans, el conreu del coneixement de Catalunya i el respecte a la convivència, el respecte i el coneixement del propi cos, així com la coeducació i el foment de la igualtat real i efectiva entre dones i homes.
L'escola està dividida en dos edificis. En un hi ha els 3 cursos d'EI (p-3, p-4 i p-5), en l'altre hi ha els 6 cursos d'EP (1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è), un per nivell.
Cada curs té una tutora o un tutor referent.
A Ed.Infantil les primeres sessions del matí es fan en grup partit ja que així es poden atendre millor les necessitats de cada infant, així com fer una incidència més acurada de les àrees instrumentals. La resta de l'horari s'organiza per Espais Oberts on cada tutor i tutora i especialista aten a l'alumnat que tria aquella activitat.
Es fan apadrinaments P-5/ 5è i 1r/6è.
A Ed. Primària les tutories disposen d’espais per realitzar tasques de manera més individualitzada, en petit grup i dues mestres a l'aula per a dur a terme els projectes. També es contemplen espais de treball per cicle i intercicles.
Les especialitats es fan en grup sencer.
S'afavoreix l'atenció de l'alumnat amb necessitats educatives especials dins el grup-classe.
- Figura del delegat i la delegada de curs
- Comissions de treball mixtes (famílies i mestres)
- Col.laboració dels pares i les mares en el treball per ambients
- Col.laboració en activitats lectives proposades en les diferents àrees