30. junio 2017
Bon estiu a tothom! Tot l'equip de mestres ens acomiadem fins l'any vinent!
30. junio 2017
Ens acomiadem de les persones que el curs vinent no treballaran amb nosaltres. L'Ampar i la Georgina perquè marxen en d'altres indrets. I l'Esther que ja es jubila. Els i les hi desitgem a totes que els hi vagi rebé en aquesta nova etapa!
28. junio 2017
Els Minions abans d'acabar el curs un matí vam fer macedònia amb el pare de la Daniela i en Pol. També van venir dues acompanyanyts del pare que lamentem no recordar com es diuen. Els infants van tallar la fruita i també van fer suc. Va quedar una macedònia boníssima! Moltes gràcies per venir! Podeu veure més imatges clicant a la pestanya de Fotos i vídeos.
28. junio 2017
Després de tres anys a Educació Infantil els Minions passen a Primària! Fa tristor que marxin, és llei de vida, però alhora quina il·lusió veure'ls créixer! La Mercé els hi ha regalat l'edició d'aquesta fantàstica pel·lícula!
23. junio 2017
ACTIVITATS A L'AIRE LLIURE PLATJA/PISCINA PARCS I JARDINS DE BARCELONA JOCS ESPORTIUS: BICICLETA, PATINS, PILOTA, CORDA.. BIBLIOTECA FER FOTOGRAFIES FER DIBUIXOS DE LA REALITAT (mar, escultura, casa, arbre...) BUSCAR LLETRES I NÚMEROS (cases, botigues, cotxes...) BADAR I OBSERVAR LA NATURA (cel, mar, arbres...) VISITAR MUSEUS (hi ha dies gratuïts)
23. junio 2017
No volem acabar el curs sense retre una honorança a en Carles Capdevila. Un gran comunicador i periodista que ha mort, però no tot el seu llegat de grans reflexions que ens acompanyaran per sempre. Us pengem aquesta ponència fantàstica!!!
23. junio 2017
I el comiat amb tota l'escola tampoc pot faltar! Un comiat ple d'emocions!
23. junio 2017
Així vam començar la festa holli, ben blancs i ben polits! I amb moltes ganes de celebrar-la! Com a escola ens agrada fer rituals: de benvinguda i de comiat. Creiem que igual que a la vida les coses tenen un inici i un final. I per això a final de curs considerem important que els infants visquin amb consciència que estan acabant una etapa. I això genera unes emocions de vegades de tristor, de por o d'alegria. Però sigui com sigui cal escoltar-les i acompanyar-les. Sense judicis,...
23. junio 2017
S'acaba el curs i cal deixar-ho tot net i endreçat. La part més grossa és evident que la fem l'equip de mestres, però una part també la fan els infants. Ens agrada que els infants participin perquè les joguines també són seves. Els hi encanta sentir que ja són grans i tenen la responsabilitat de deixar-ho net pels infants que vindran el curs vinent. Així és que a casa si voleu que participin només ho heu de demanar!
22. junio 2017
Ja és tradició que celebrem tots els aniversaris de l'estiu abans d'acabar el curs. I vinga cantar el "moltes felicitats" i vinga encendre i bufar espelmes!!! I quina alegria!!!! Ben aviat us penjarem les fotografies dels aniversaris de tot el curs i de tots els grups!