Tasques i recomanacions

Proposta 7. De l'11 al 15 de maig

És molt important que també us llegiu el full d'orientacions generals que complementa les propostes dels cursos

Tasques en sites i classroom

Trobareu les tasques corresponents al sites d'Educació Infantil i Cicle inicial.

P3        P4      P5                                   1r       2n

Cicle Mitjà i Superior les teniu al Canva, com sempre.

Recordeu però, que també haureu d'entrar a la classroom, donar-vos d'alta i fer les activitats que us proposem per veure'n el funcionament. Rebreu un correu per accedir-hi.

3r       4t      5è

Proposta 6. Del 4 al 8 de maig

Proposta 5. Del 27 al 30 d'abril

Proposta 4. Del 20 al 24 d'abril

Aquest és el nostre regal per Sant Jordi

Bona lectura!!!!!

Feu clic a la imatge o aquí

Proposta 3. Del 13 al 17 d'abril

Proposta 2. Del 6 al 10 d'abril

Proposta 1. Del 30 de març al 3 d'abril

1r       2n       3r       4t

Vídeo per l'alumnat i les famílies

Famílies de la Baixeras, aquests dies, que totes estem a casa, pensem molt en vosaltres, bé pensem més en les vostres filles i fills!!!! Com que us tenim molt presents, volem compartir amb vosaltres que tot sortirà bé, que us trobem a faltar i enviar-vos la nostra energia. Per això us hem fet aquest detall amb tot el nostre amor!!!

De les monitores de menjador

L'equip de monitores del menjador també pensem molt en vosaltres i les vostes filles i fills. Us volem compartir el nostre amor i la nostra energia.

Orientacions Departament d'Educació

Telèfon 93 3105295      a8001595@xtec.cat