SOM EL GRUP DE GRANS

PROJECTE ELS VOLCANS 4t

Els nens i les nenes de 4t hem estat treballant els volcans. Arrel d'una sortida que vam fer a la Garrotxa ens vam interessar pels volcans i vam decidir investigar.

Vam fer grups de treball i vam buscar informació als llibres, a internet, a casa amb les famílies,..... Cada grup va triar un volcà i hem fet un power point per presentar-lo als companys i companyes de la classe.

Ens ho hem passat molt bé!

Aquí us deixem els powers per si els voleu mirar.

Bones vacances!!

Santa Margarida equip de lava.pptx
Presentación Microsoft Power Point 962.8 KB
Santa Margarida els craters.pptx
Presentación Microsoft Power Point 272.8 KB
MAUNA LOA.pptx
Presentación Microsoft Power Point 831.6 KB
Volcà Poas.pptx
Presentación Microsoft Power Point 602.3 KB
Vesuvi. Les Roques.pptx
Presentación Microsoft Power Point 552.3 KB

Una petita la mostra de com han compartit la feina que han fet sobre els volcans amb la resta del companys.

PROJECTE IOGURTS

Els grups de 4t, 5è i 6è hem anat a visitar la granja i la fàbrica dels iogurts la Fageda.

Com ens ha agradat molt hem decidit crear la nostra pròpia fàbrica de iogurts, la fàbrica de iogurts Baixeras.

Ens hem organitzat per grups i cadascun hem triat el nom del nostre grup . Hem pensat tot el que fa falta per crear una fàbrica. Hem fet un diseny pel nostre iogurt i un video per promocionar-lo.

Finalment ho hem exposat als nostres companys i companyes i ens els hem menjat.

Mmmmmmmmmmmm!!!!!!!

Aquí us deixem unes fotos per tal que pugueu veure el procés.

Elaboració dels iogurts

Presentació de la marca i tast dels iogurts

Telèfon 93 3105295

escolaangelbaixeras@xtec.cat